Nyheder

Luksusbilmærker er sponsorer af ishockey

Ishockey er en hurtig, fysisk kontaktsport. Det er en af de mest populære internationale sportsgrene. Mange luksusbilmærker er store sponsorer af sporten.

Sponsoratet af Black Ice Pond Hockey Championship giver virksomheder eksponering over for tusindvis af mennesker. Den anslåede fodtrafik til denne begivenhed overstiger 125.000 personer.

Samsung

Mens ishockeyspillerne duellerer på isen, udnytter store sponsorer sportens popularitet til at promovere deres brands. Fra luksusbilmærker til nye canadiske kasinoer - disse virksomheder bruger deres navne til at bringe et helt nyt niveau af spænding til hver kamp.

Samsung er et sydkoreansk multinationalt konglomerat, der er involveret i en række forskellige brancher, herunder shipping, forsikring og skibsbygning. Grundlæggeren Lee Byung-chul døde i 1987, og hans søn, Lee Kun-hee, tog over som bestyrelsesformand.

Virksomhedens mest kendte division, Samsung Electronics, fremstiller de produkter, som milliarder af mennesker bruger hver dag. Den har ry for innovativ teknologi og høj kvalitet. Men virksomheden beskyldes også for at tyrannisere sine mindre konkurrenter og begrænse forbrugernes valgmuligheder. Woo Suk-hoon, værten for en populær podcast om økonomi, har hævdet, at Samsungs bestyrelsesformand er mere magtfuld end Sydkoreas præsident.

Luksus bilmærker

I et træk, der stemmer overens med dens græsrodshockey-rødder, har National Hockey League annonceret partnerskaber med to luksusbilmærker. BMW har underskrevet en aftale med både Florida Panthers og New Jersey Devils og er dermed blevet deres officielle partner inden for importerede ikke-luksusbiler, mens Hyundai sponsorerer UBS Arenas premiumområde, Hyundai Club.

Begge aftaler giver mærket nye måder at engagere sig med fans på, som vil kunne få gratis parkering til deres BMW-biler og se virksomhedens køretøjer udstillet på begge spillesteder. Hyundai, som har 252 forhandlere over hele Canada, har også hockeyhistorier i sine nationale reklamer.

NHL's Hockey Is For Everyone-initiativ er designet til at opbygge sunde og levende samfund ved at øge unges deltagelse og engagement, fremme inklusion og positive familieoplevelser, opmuntre til socialt ansvar og støtte bæredygtig samfundspåvirkning. Som en del af det flerårige sponsorat har ligaen udnævnt Genesis til officiel luksusbilpartner for NHL og NHLPA i Canada, mens Hyundai og Genesis Luxury-brandet er de officielle bilpartnere i resten af verden.

Drikkevarer

Mens fans ser professionelle hockeyspillere dyste på isen, bakker en række store og genkendelige sponsorer op om spillets succes. Disse omfatter luksusbilmærker, drikkevarevirksomheder og meget mere. De giver også den nødvendige støtte til at holde disse kampe i gang og giver tilskuerne en chance for at se nogle af deres yndlingsspillere i aktion.

NHL har taget hul på sæsonen 2022-23 med rekordmange 70 sponsorer, skriver SBJ. Det er en stigning i forhold til for et år siden og inkluderer en række nye partnere som Caterpillar (tungt udstyr) og Sweet (NFT). Ud over de store sponsorer er der også kommet en række mindre til.

En af dem er Hercules Ice Hockey Apparel, som for nylig underskrev en etårig sponsoraftale med Solway Sharks. Denne sponsoraftale betyder, at Hercules' logo vil blive vist på holdets trøjer. Det er en stor aftale for virksomheden, som blev grundlagt i 2023 af to fans.

 

0


Om forfatteren:

Skriv et svar


tre − = 1